mandag den 10. oktober 2016

Giveaway #2 - 111 følgere

Vind et eksemplar af Ravnenes hvisken! Se nedenfor, hvordan du deltager i lodtrækningen.

Hurra - 111 følgere på facebook!
På det seneste har jeg haft stor lyst til at afholde endnu en giveaway her på bloggen, for det er så dejligt at kunne glæde andre med en god bog. Og jeg behøver heldigvis heller ikke lede længe efter en anledning. Oprindeligt ville jeg have fejret, at bloggen her rundede 100 følgere på facebook. Men tiden løb fra mig før jeg nåede at lægge nogen planer for, hvad præmien skulle være, så i stedet fejrer vi nu, på bedste Bilbo Baggins-manér, at bloggen har passeret 111 følgere. Yaaay!

Jeg er virkelig glad, taknemlig og overrasket over, at så mange er interesseret i at følge med i mine litterære eskapader. Det er altid en dejlig overraskelse for mig at få et nyt like på facebook eller instagram, eller en kommentar på et af indlæggene på bloggen. Det er dejligt at mærke, at jeg i hvert fald somme tider, lykkes i at skrive noget, som andre får noget ud af at læse. Især når jeg for en stor del nok egentlig blogger for min egen skyld; for at få struktur i min læsning og mulighed for at udtrykke og "efterbehandle" de oplevelser, bøgerne giver mig. Bloggen er nu 10 måneder gammel, og jeg bliver gladere for den for hver dag, der går. Så derfor, tusind tak til alle jer, der nu og da lægger vejen ind omkring.

Ravnenes hvisken af Malene Sølvsten
Forlaget Carlsen har været så gavmilde at sponsorere et eksemplar af Ravnenes hvisken af Malene Sølvsten som præmie til denne giveaway. Ravnenes hvisken er et af årets mest opsigtsvækkende danske fantasyudgivelser. Bogen, der trækker på den nordiske mytologi såvel som krimigenren, er forfatterens debut, og er blevet rost af anmelderne for bl.a. et imponerende plot og et rigtig godt sprog. Fx skriver Litteratursiden: "Det virker [...], som om forfatteren har totalt styr på sin handling, og selvom universet udvikler sig til at blive meget voldsomt og blodigt, bliver det hele serveret med en konstant lurende og befriende barsk humor." Hvis du vil vide mere om bogen og hovedpersonen Anna, kan du læse beskrivelsen på forlagets hjemmeside.

Bogpakken indeholder


  • Ravnenes hvisken, sponsoreret af Carlsen. Bogen er en lækker hardback med smukt, struktureret omslag.
  • En af mine håndlavede notesbøger, som du fx kan bruge til at tage noter i, når du læser, eller lave lister over alle de bøger, du ønsker dig.
  • En plade mørk chokolade og nogle te-breve, for en god bog skal jo helst nydes med en kop varm te og lidt godt til ganen.
  • To søde, håndlavede bogmærker, så du aldrig bliver i tvivl om, hvor du er kommet til.
Sådan deltager du
Sådan deltager du i lodtrækningen om denne lækre bogpakke:
  1. Du skal følge denne blog enten via email, på facebook, instagram eller bloglovin. Gør du allerede en af delene, springer du selvfølgelig bare videre til punkt 2.
  2. Skriv en email til mig på bogligeoplevelser@gmail,com, hvor du oplyser dit fulde navn og postadresse, samt fortæller mig, hvor du følger bloggen, og det tilhørende brugernavn/emailadresse.
Du kan deltage til og med den 13. november 2016. Derefter trækker jeg en tilfældig vinder. Vinderens fornavn vil blive offentliggjort her på bloggen.

OBS: Grunden til at jeg beder om navn og adresse på forhånd er, at jeg dermed undgår evt. bøvl med at opsøge vinderen efterfølgende. Alle de oplysninger, du sender mig vil selvfølgelig blive slettet igen, så snart vinderen bliver trukket, og ikke givet videre til andre eller brugt til andre formål. Min familie og nære venner må ikke deltage.

Jeg håber, du har lyst til at deltage, og glem ikke at tippe venner og bekendte, som måske kunne tænke sig at læse Ravnenes hvisken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar