lørdag den 19. december 2015

Pakkepost #1

Som beskrevet i mit indlæg om Bookeaters Convention, mødte jeg jo Haidi Wigger Klaris her i Odense sidst i november. Det vældigt inspirerende møde gav mig lyst til at læse hendes bøger, og efterfølgende bestilte jeg den første, Skyggernes Bog. Efter aftale med Haidi fik jeg den sendt fra Tellerup til hende, så hun kunne sætte en krusedulle i den, for derefter at sende den videre til mig.


Jeg har nu endelig fået den hentet i postbutikken, hvilket i øvrigt var noget af en prøvelse, for der var 28 mennesker foran mig i køen, og da det endelig blev min tur, kunne personalet ikke finde pakken, og flere personer måtte lede efter den i adskillige minutter. Jeg nåede lige at blive nervøs for at min bogskat var borte for evigt, men heldigvis dukkede den op til sidst :)


Stor tak til Haidi fordi hun ville tage sig tid til at forklare mig, hvordan jeg skulle bestille bogen, og sende den videre til mig. Selv om jeg egentlig havde tænkt mig at skære ned på læsningen af fantasy, glæder jeg mig rigtig meget til at læse den :). Der er bare noget specielt ved at læse en bog, som man personligt har hørt forfatteren fortælle så meget om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar